Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 10

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 10 – Toezien op het volbrengen van de negen eerste goede voornemens en afwerken van mijn ‘Bucketlist’!
Zoals beloofd mijn Top 10 aan goede voornemens in het jaar 2016.

Om het rijtje af te sluiten, is mijn voornemen nummer 10 misschien nog de belangrijkste van alle tien voornemens. Toezien dat ik alle negen eerder vermelde goede voornemens voor het jaar 2016 wel effectief in actie zet en er mij aan hou. Niet zomaar vluchtig even goede voornemens uit de mouw schudden. Neen! Er ook een degelijke planning voor uitwerken, resultaten bijhouden en data prikken wanneer ze gerealiseerd moeten zijn.

Voornemen 10 houdt ook in dat ik mijn ‘bucketlist’ verder in de gaten hou.

Alles wat ik nog wil doen en realiseren in de komende jaren. Onder andere, welke reizen wil ik nog maken. Om mij daarbij te helpen, kreeg ik een schitterend boek als cadeau van het ‘BoekenBusiness Team’, het bedrijf dat mij in 2015 heeft begeleid om als debuutschrijver te kunnen schitteren. Ze gaven mij het ‘Bucket List Boek’ waarin 500 dingen voor jou zijn opgesomd die je moet gedaan hebben. Een aanrader om te kopen en ermee aan de slag te gaan.

Dromen, Durven en Doen! Maak er een lijst van of gebruik de opgesomde lijst in het boek om te te helpen

Bucket list boek

Dat is mijn voornemen nummer 10 !

Enthousiaste Positieve Goede Voornemens groeten,
Peter Positief

Geef een reactie

