Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 7

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 7 – Lotgenoten een hart onder de riem blijven steken!

Onder het motto: “Positief en laat die ‘sero’ maar vallen”, heb ik in het jaar 2015 al een paar acties verricht. Denk aan de leuke Gratis Knuffelactie Wereld Aidsdag 01 dec. 2015‘ met mijn goede vriend Michiel Vandeweert die hierover ook een super interview over gaf op TV Limburg

Mijn goed voornemen nummer 7 is de tal van nieuwe acties die ik in petto heb voor het jaar 2016, grondig verder uit te werken en er zo veel mogelijk van te realiseren. Buiten de ‘Knuffelactie’ herhalen om 01 december 2016, ben ik nog twee andere grote acties aan het uitwerken. Hopelijk vind ik hiervoor de juiste partners om deze te verwezenlijken. Dan wordt 2016 een jaar dat ik zelf nog nooit heb gezien!

Buiten die ‘grote acties’ voor 2016, neem ik me ook voor om lezingen te geven in universiteiten, scholen en voor organisaties. Mijn getuigenis te delen in alle soorten media om het leven met hiv verder te normaliseren en te bewijzen dat taboe en stigma rond hiv eigenlijk niet bestaat als je er goed en degelijk mee omgaat.

Dat is mijn goed voornemen nummer 7!

Sexual Healing poster

Zie link: Sexual Healing ‘Avoid the scare, be Aware’

Enthousiaste Positieve goede voornemens groeten,

Peter Positief

Geef een reactie

