Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 6

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 6 – Basisstructuur al maken voor mijn volgend boek, Peter Power!

Ik weet nu wat een boek schrijven inhoudt. Het is te zeggen, ik besef hoeveel werk er vooraf gaat, om de basisstructuur te maken van een manuscript waarmee je naar de uitgevers kan stappen om je boek te presenteren. Ik kan mij met andere woorden maar best voornemen om er in het jaar 2016 al mee te beginnen.

Heel veel materiaal is al verzameld. Thema’s en onderwerpen liggen klaar. Prestatiesport ervaringen te rijk. Ik kan gaan schikken, al starten met hoofdstukken in te delen en zelfs schrijven. De inhoud van het boek zal gaan over het verhaal van het 5,5 jaar project, benoemd als ‘Personal Building it Better Body Plan’. De transformatie van mezelf als kerel van 44 jaar, met serieus wat overgewicht tot een afgetraind lichaam door ‘body sculptuur’. Wat dit allemaal behoeft en vraagt om op je 50 jaar, terug  je lichaam te willen bekomen van toen ik 24 jaar jong was.  Vermoedelijk zelfs nog beter en overtroffen.

Het boek Peter Power, moet uitgegeven worden rond het finaliseren van het project op mijn 50ste verjaardag. Met andere woorden rond 31 mei 2018! Vandaar het goed voornemen om er reeds met de basis te starten in het jaar 2016. Lees reeds meer over het boek op de Peter Power webpagina van mijn website!

Dat is mijn zesde goed voornemen voor het jaar 2016!

Bolle schouderspieren collage

Enthousiaste Positieve goede voornemens groeten,

Peter Positief

Geef een reactie

