Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 5

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 5 – Personal Building it Better Body Plan verder doorzetten!

You don’t have to be great to start, but you have to start to be great – Peter Power.

Zeker een goed voornemen in het jaar 2016 is het ‘Personal Building it Better Body Plan, een project van  5,5 jaar goed doorzetten.

Gestart, einde 2012 en het moet af zijn op mijn 50ste verjaardag 31 mei 2018. We zijn goed terug ‘on track’. In het jaar 2015, had ik twee vrij ernstige blessures. Een spierscheur in de ‘quadratus lumborum’ of vierdelige lendespier in de onderrug en kort nadien nog eens een spiercontractie op dezelfde spier.

Maar … Winners never Quit en Quiters never Win!

Hopelijk kan ik volgend jaar met een witte kerst met deze lekkere kerstman op de foto!

Je kan mij gedurende het jaar volgen met respectievelijke posts en de hele evolutie via de Facebookpagina Peter Power

Enthousiaste Positieve goede voornemens groeten,

Peter Positief

christmas six pack

Geef een reactie

