Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 4

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 4 – Verder uit mijn comfortzone komen! Wingsuit Flying …

Het was gepland in de zomer van dit jaar 2015, maar omwille van een spierscheur in mijn ‘quadratus lumborum’ of verdelige lendespier in de rug, moest ik het een aantal maanden uitstellen. Het werd vlug oktober en november en het seizoen van ‘sky-diving’ in Paraclub Hoevenen was zo goed als voorbij. Er zat niets anders op dan het even uitstellen tot in het jaar 2016.

Vandaar mijn voornemen nummer vier!

We deden al de diepste bungee jump ter wereld van 220 meter in Zwitserland, Versasca Dam. Jumping like James Bond met de Golden Eye Bungee Jump! Het was voor mij zeker uit de comfortzone komen, maar nog niet genoeg. Ik onderzocht of er nog een diepere sprong bestond.

Dieper was er niet!
Dan  maar de bungee jump ook een keer achteruit  doen!

Goed voornemen nummer 4 is starten met het behalen van mijn Sky Diving brevet in het jaar 2016 met als doel voor mijn 50ste verjaardag van mijn eerste berg te springen als Wingsuit Flyer! Ik neem dus voor om mijn cursus Wingsuit Flying officieel te starten in het jaar 2016!

Dan zullen jullie dit zien voor  31 mei 2018 !

Dat is mijn vierde goede voornemen voor het jaar 2016!

Enthousiaste Positieve goede voornemens groeten,

Peter Positief

Geef een reactie

