Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’ – Goed voornemen nummer 3

Peter Positief TOP 10 aan ‘Goede Voornemens 2016’

Na mijn dagelijks positief motiverende post, deel ik de komende tien dagen per dag één van mijn ’10 Goede Voornemens voor het jaar 2016 !

Goed Voornemen 3 – Mijn Peter Positief Kalender 2017 doorzetten!

Rond deze periode ben ik een half jaar bezig met de idee in de praktijk te brengen, om dagelijks een waardevolle positief Facebookbericht te posten. Een gek idee en helemaal niet zo eenvoudig. De achterliggende gedachte is, om van de ‘365 verschillende positieve berichten’ van Peter Positief, een ‘Peter Positief Kalender’ van te maken voor het jaar 2017!

Gestart op zondag 21 juni 2015 met de post ‘Be Happy’ en daar een uitgekiend beeld bij. Met andere woorden net iets langer dan een half jaar bezig. En nu het voornemen om door te zetten tot en met 21 juni 2016. Eigenlijk 20 juni 2016, daar 2016 een schrikkeljaar is en er 29 dagen tellen in de maand februari 2016.

De dagelijkse Facebook posts zijn eigenlijk wel een succes! 

Ik raak er elke dag wel iemand anders mee. Sommigen volgen zelfs de post dagelijks op en zullen ze misschien missen na mijn laatste post op 20 juni 2016. Het is vooral een commitment voor mezelf om het te doen. Om de discipline op te brengen het niet op te geven. Het geeft mijn een stimulans als persoonlijk groei. Dagelijks in de spiegel kijken met het gevoel dat weer eens opborrelt. Soms denk ik wel met wat ben ik bezig. Ik word het moe. Een andere dag krijg ik kriebels bij het schrijven en posten van het bericht, zelfs tranen in mijn ogen en klop ik me op de borst, wat doe ik het goe!

De dagelijks thema’s zijn uit mijn leven gegrepen!

Ze borrelen vaak spontaan diep van binnenuit mij op. Even of soms lang, filosoferen over een prachtige tekst en vooral een uniek en aangrijpende foto erbij zoeken. Dat zijn de sleutels van het succes van de dagelijkse posts. Mijn voornemen nummer 3 is dit ‘Peter Positief Kalender Project’ voor 2017 tot een goed einde te brengen. We hebben dan nog een half jaar om de kalender in elkaar te boksen en de ideale manier te vinden om deze uit te brengen.

Dat is mijn derde goede voornemen voor het jaar 2016!

Enthousiaste Positieve goede voornemens groeten,

Peter Positief

Positive post it jpg

Geef een reactie

