Peter Positief en Michiel – Ik ben Michiel – Progeria! Het klikte al in het jaar 2004 – Onze link …

De link met Michiel dateert reeds van het jaar 2004.

Door het lezen van een van de eerste artikels over Michiel Progeria in de krant. Het raakte mij toen heel diep. Ik dacht die tijd als seropositief persoon regelmatig aan een verkort leven.

Michiel en peter

Wat is mijn ziekte ten opzichte van progeria? 

Ik nam contact op met Godelieve & Wim om mijn gevoel te betuigen. Er ontstond een band en een mooie samenwerking. Ik maakte voor hun de eerste www.progeria.be website via een eenvoudig websitemodule. De website mocht wel gezien worden. Het gaf me ontzettend veel voldoening. Ik droeg een kleine steen bij tot meer ruchtbaarheid rond Progeria. Ondertussen is alles mooi overgenomen door een persoon die er een echt professionelere website van gemaakt heeft.

Ik blijf al die jaren in contact met hun. Ook in de periode dat we hoofdzakelijk in Portugal vertoefden voor onze zaak. Van 2008 tot april 2014. Nu woon ik terug in België. De iedereen van de familie Vandeweert is voor mij groot voorbeeld in het positief door het leven gaan.

Het is fijn met hun terug vaker contact te hebben nu we weer in België wonen. Mijn debuut als auteur met het boek ‘Peter Positief’, onderstreept ook dezelfde filosofie.

Positief door het leven gaan!

Michiel en Amber boek peter positief

Het boek Peter Positief wordt gelanceerd op de boekenbeurs te Antwerpen op zaterdag 07 november 2015 tussen 14.00 u en 15.00 u op het Rode Podium in hal 4 van de Boekenbeurs! 

Info: Auteurspodium Peter Positief

Persbericht: klik hier

Dank je wel voor de motivatie Michiel & Amber, Godelieve & Wim, Tante Netteke en heel de familie! In mijn gedachten motiveren jullie mij dagelijks om mijn alias ‘Peter Positief’ te blijven verdienen.

Enthousiaste Positieve groeten,

Peter Positief  BE+

EPOU_15_cover peter positief.indd

Geef een reactie

